SOLAR CV

Τίτλοςτου Έργου: «SSA to cover skill needs through delivery and recognition of EU joint CV in Concentrated Solar Power - SOLAR CV».

Διάρκεια: Η περίοδος υλοποίησης του έργου είναι 3 χρόνια από 1/12/2015 έως 30/11/2018.

Το πρόγραμμα SolarCV, είναι χρηματοδοτούμενο από το πρόγραμμα «Erasmus +» της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ).

Εταιρικό σχήμα
Συμμετέχουν, οι κάτωθι, 16 φορείς και οργανισμοί από πέντε (5) χώρες με εγκαταστάσεις Συγκεντρωμένης Ηλιακής Ενέργειας υπό λειτουργία ή κατασκευή: Ισπανία, Ελλάδα, Ιταλία, Βέλγιο, Αυστρία και με συντονιστή εταίρο τον Φορέα AGENEX (Agencia Extremeña de la Energía):

1

AGENEX (Agencia Extremeña de la Energía)

Ισπανία

2

RENOVETEC (Renove Tecnología S.L)

Ισπανία

3

SEXPE (Junta de Extremadura)

Ισπανία

4

ARRAM (Business Consultants)

Ισπανία

5

PROTERMOSOLAR (Asociación Española de la Industria Solar Termoeléctrica)

Ισπανία

6

ΚΑΠΕ (KΕΝΤΡΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ)

Ελλάδα

7

IDEC (Business Consultants)

Ελλάδα

8

Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Ελλάδα

9

ΕΛΟΤ (The Hellenic Organization for Standardization)

Ελλάδα

10

EBHE (Ενωση Βιομηχανιων

Ηλιακης Ενεργειας-Greek Solar Industry Association)

Ελλάδα

11

ENEA (Italian National Energy Agency)

Ιταλία

12

SYNERGIE (Italiani VET provider)

Ιταλία

13

REGIONE SARDINIA

Ιταλία

14

ANEST (Ιtalian National Association of CSP)

Ιταλία

15

ESTELA (European Solar Thermal Electricity Association)

Βέλγιο

16

ECQA (European Certification and Qualification Association)

Αυστρία

Σκοπός του Έργου
Σκοπός του Έργου είναι η απόκτηση και αναγνώριση των προσόντων στον τομέα της Συγκεντρωμένης Ηλιακής Ενέργειας (CSP CV) ενισχύοντας την εργασιακή κινητικότητα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, μέσω της ανάπτυξης ενός προτύπου ευρωπαϊκού, εξ-αποστάσεως προγράμματος κατάρτισης και της επικύρωσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων που αποκτούνται, λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία από την υλοποίηση αντίστοιχων προσεγγίσεων στην Ισπανία.

 Τα αποτελέσματα του Έργου
Τα κύρια αποτελέσματα/προϊόντα του Έργου είναι:

  1. Ο καθορισμός του Ευρωπαϊκού Προτύπου (EU CSP CV) για την κατάρτιση των χειριστών Συγκεντρωτικών Θερμικών Ηλιακών (ΣΘΗ) Συστημάτων.
  2. Η δημιουργία διαδικτυακής μαθησιακής πλατφόρμας μαζί με λογισμικό προσομοίωσης λειτουργίας ΣΘΗ εγκατάστασης (e-simulator) για την παροχή κατάρτισης.
  3. H ανάπτυξη μεθοδολογίας για την επικύρωση της μη-τυπικής μάθησης.
  4. Η διάχυση και επικοινωνία των αποτελεσμάτων του Έργου σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.

Για την ιστοσελίδα του προγράμματος πατήστε εδώ: http://www.solar-cv.eu/

 Για το ενημερωτικό φυλλάδιο του Προγράμματος πατήστε εδώ.

Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού http://www.elesyp.gr/

Εργαστήριο Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Συμβουλευτικής "Μιχάλης Κασσωτάκης" http://ergastirio-eps.ppp.uoa.gr/

Διεθνής Ένωση για τον Σχολικό και Επαγγελματικό Προσανατολισμό  http://www.iaevg.org/IAEVG/

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 και εξής η αρμοδιότητα χορήγησης αδείας για την λειτουργία Κέντρου Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 1 ανήκει πλέον στον Γενικό / Τομεακό Γραμματέα Νέας Γενιάς και Διά Βίου Μάθησης κι όχι στον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., όπως ίσχυε μέχρι σήμερα. Οι ενδιαφερόμενοι για χορήγηση αδείας ΚΔΒΜ 1 θα πρέπει να καταθέτουν τον φάκελό τους στην αρμόδια Διεύθυνση της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων ( http://www.gsae.edu.gr/el/idiotika-kdvm ) και όχι στον  Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 και εξής η αρμοδιότητα χορήγησης αδείας για την λειτουργία Κέντρου Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 ανήκει πλέον στον Γενικό / Τομεακό Γραμματέα Νέας Γενιάς και Διά Βίου Μάθησης κι όχι στον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., όπως ίσχυε μέχρι σήμερα. Οι ενδιαφερόμενοι για χορήγηση αδείας ΚΔΒΜ 1 θα πρέπει να καταθέτουν τον φάκελό τους στην αρμόδια Διεύθυνση της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων ( http://www.gsae.edu.gr/el/idiotika-kdvm ) και όχι στον  Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

ίτλος Έργου:

«LIVE SKILLS»,στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+, Key Action 2: Cooperation for innovation and the exchange of good practices - Sector Skills Alliances».

Εταιρικό Σχήμα: Το εταιρικό σχήμα έχει Συντονιστή-Εταίρο το British Council, και περιλαμβάνει εννέα (9) εταίρους από τέσσερις (4) ευρωπαϊκές χώρες: Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ηνωμένο Βασίλειο.

Διάρκεια:   2016-2019

Σκοπός του Έργου:

Σκοπός του Έργου "LIVE SKILLS" είναι ο εντοπισμός των ελλείψεων σε δεξιότητες και η ανταπόκριση στην ζήτηση για νέες δεξιότητες μέσα σε δύο υπό-τομείς του ευρύτερου Δημιουργικού και Πολιτιστικού τομέα (Creative and Cultural Sector) και πιο συγκεκριμένα στους τομείς «Audio Visual» και «Live Performance». Αυτό θα επιτευχθεί μέσω του σχεδιασμού και της πιλοτικής εφαρμογής τριών (3) νέων καινοτόμων προγραμμάτων σπουδών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) (VET curricula) στη Διοίκηση Τεχνών (Arts Management), στις Ψηφιακές Δεξιότητες και Δεξιότητες σε Νέες Τεχνολογίες (Digital and New Technologies Skills) και στις Δεξιότητες στην Πολιτιστική Επιχειρηματικότητα (Cultural Entrepreneurship Skills) για δύο επαγγέλματα στους τομείς των Οπτικοακουστικών (Audio Visual) και Ζωντανής Παράστασης (Live Performance), τα οποία θα μπορούν να προσαρμοστούν σε ένα ευρύτερο φάσμα επαγγελμάτων και των άλλων υπό-τομέων του ευρύτερου Δημιουργικού και Πολιτιστικού τομέα.

Οι δράσεις του Έργου:

Οι δράσεις του έργου είναι οι εξής:

ΈΡΕΥΝΑ

Χαρτογράφηση των ουσιωδών δεξιοτήτων και αναγκών στους τομείς των Οπτικοακουστικών (Audio Visual) και Ζωντανής Παράστασης (Live Performance).

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Ανάπτυξη νέων προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Συμμετοχή πάνω από 400 εκπαιδευομένων, πάνω από 90 εκπαιδευτών και πάνω από 150 εργοδοτών στις τέσσερις χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ

Αναγνώριση / πιστοποίηση των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

ΔΙΑΔΟΣΗ/ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διάδοση/ Επικοινωνία των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης σε:

  • Άλλους τομείς
  • Νέους παρόχους Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης ΕΕΚ
  • Άλλες χώρες
  • Υπεύθυνους χάραξης πολιτικής

live skills 

Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.: 

Η συμβολή του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) στο εν λόγω έργο συνίσταται στο συντονισμό των δράσεων σχετικές με τη Διασφάλιση Ποιότητας του Έργου και των παραδοτέων. Ειδικότερα, έχει επιφορτιστεί, με τις κάτωθι δράσεις:

  • Τη Διασφάλιση Ποιότητας για την υλοποίηση του έργου με την ανάπτυξη ενός σχετικού Εγχειριδίου Διασφάλισης Ποιότητας
  • Τη Διασφάλισή Ποιότητας για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των προγραμμάτων σπουδών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (VET Curricula)
  • Κατευθύνσεις και οδηγίες για την «αδειοδότηση» των προγραμμάτων σπουδών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) (licensing of VET Curricula)
  • Την πιστοποίηση (accreditation) των προγραμμάτων σπουδών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (VET Curricula) στην Ελλάδα και οδηγίες και κατευθύνσεις για την εφαρμογή της πιστοποίησης τους στις υπόλοιπες χώρες από τις οποίες προέρχονται οι εταίροι του προγράμματος.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση

Ιστοσελίδα προγράμματος: www.live-skills.eu

Για συνδρομή στο Newsletter του προγράμματος πατήστε εδώ.

Τίτλος Έργου:

«ASAP - Anticipatory Skills for Adapting the Publishing sector»,στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+, Sector Skills Alliances for design and delivery of VET.

Εταιρικό Σχήμα: Το εταιρικό σχήμα περιλαμβάνει δεκατρείς 13 Οργανισμούς από πέντε (5) Ευρωπαϊκές χώρες: Ελλάδα, Ιταλία, Βέλγιο, Ισπανία, και Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και εκπροσώπους του κλάδου και σχετικούς θεσμικούς οργανισμούς με συντονιστή εταίρο το Fondazione Hallgarten-Franchetti Centro Studi Villa Montesca της Ιταλίας.

Διάρκεια:   2016-2019

Σκοπός και στόχοι του Έργου:

Το συγκεκριμένο έργο επιλέγει τον κλάδο των ΕΚΔΟΣΕΩΝ που έχει αλλάξει δραστικά τα τελευταία 10 χρόνια. Σκοπός του Έργου είναι η ανάλυση και πρόβλεψη των αναγκών της αγοράς σε νέες δεξιότητες που απαιτούνται στον κλάδο των ΕΚΔΟΣΕΩΝ στις συμμετέχουσες χώρες και ο σχεδιασμός κατάλληλων μεθοδολογιών εκπαίδευσης, που θα υποστηρίξουν ένα κοινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου. Ειδικότερα, η πρωτοβουλία Digital Agenda for Europe εκτιμά πως η εκδοτική βιομηχανία απασχολεί περίπου 750,000 άτομα σε περισσότερες από 64,000 εταιρίες στην Ε.Ε. Η τεχνολογία είχε μια αξιοσημείωτη επίπτωση και προκάλεσε μαζικές μεταβολές στον εκδοτικό τομέα: άλλαξε το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο, οι τεχνολογικές εξελίξεις επηρέασαν τα πρότυπα αγοράς των εκδοτικών προϊόντων και τη διαδικασία παραγωγής, ενώ νέα δίκτυα διανομής κατέλαβαν βασική θέση. Το πέρασμα από τη φυσική στη ψηφιακή διανομή, το μηδενικό οριακό κόστος παραγωγής ενός βιβλίου, οι πολλοί νέοι ανταγωνιστές που εισήλθαν στον εκδοτικό χώρο χάρις την τεχνολογία, τα προβλήματα που ανακύπτουν, είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά αυτής της επανάστασης.

Οι κύριοι Στόχοι του έργου είναι οι κάτωθι:

  1. Η προώθηση της αναγνωρισιμότητας του ρόλου του εκδοτικού τομέα στην ευρωπαϊκή κουλτούρα και ταυτότητα και η ενίσχυση του ρόλου των μεσαίων και μικρών εκδοτών σε τοπικό επίπεδο.
  2. Η δημιουργία επαγγελματικών δεξιοτήτων με τις απαραίτητες προδιαγραφές για την επίτευξη μιας πραγματικής μετάβασης στην ψηφιακή εποχή και η σύνδεσή τους με μαθησιακά αποτελέσματα μέσω από ένα προληπτικό και όχι αντιδραστικό τρόπο.
  3. Η σύνδεση όλων των ενδιαφερόμενων μερών που εκπροσωπούν τη διάρθρωση της εκδοτικής αλυσίδας παραγωγής, από τη δημιουργία μέχρι τη διανομή, αξιοποιώντας με αυτό τον τρόπο τις δυνατότητες που προσφέρει h ευρωπαϊκή επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση για τη δημιουργία θέσεων εργασίας.

Κύρια αποτελέσματα του Έργου:

Τα κύρια αποτελέσματα που στοχεύει το Έργο είναι τα ακόλουθα:

  1. Ανάλυση του status Quo των στρατηγικών προοπτικών αναφορικά με τον κλάδο των Εκδόσεων.
  2. Συνθετική αναφορά: Χαρτογράφηση και αξιολόγηση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του κλάδο των Εκδόσεων.
  3. Οδηγός για την εφαρμογή του EQF / ECVET στον τον κλάδο των Εκδόσεων και για τη θέσπιση των αρχών διασφάλισης της ποιότητας σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τη Διασφάλιση Ποιότητας στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (EQAVET)
  4. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα ASAP: περιγραφή της μεθοδολογίας και των εργαλείων.
  5. Πρόγραμμα ASAP: Οδηγός για εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους.

Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.: 

Ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., στο πλαίσιο του έργου και πλέον της «οριζόντιας» συμμετοχής του σε όλα τα πακέτα εργασίας, της συμμετοχής του σε δραστηριότητες διάχυσης και εκμετάλλευσης των αποτελεσμάτων του έργου, είναι επιφορτισμένος για την ανάπτυξη και συντονισμό των παρακάτω δραστηριοτήτων:

  1. Την ανάπτυξη ενός οδηγού για την εφαρμογή των αρχών του EQF/ECVET στον χώρο των εκδόσεων καθώς και για την εφαρμογή των αρχών διασφάλισης ποιότητας σύμφωνα με το EQAVET.
  2. Τη διαμόρφωση σχετικής στρατηγικής για την ανάπτυξη προγράμματος σπουδών επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης σύμφωνα με τα EQF/ECVET
  3. Το σχεδιασμό των μεθόδων αξιολόγησης και της απόδοσης πιστωτικών μονάδων σύμφωνα με το ECVET
  4. Τον ορισμό του πλαισίου εκπαίδευσης και πιστοποίησης

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση

Για το ενημερωτικό φυλλάδιο του Προγράμματος πατήστε εδώ.

Για την ανανέωση της άδειας διδασκαλίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 104 του ν.4547/2018, παρακαλούμε να υποβάλλετε τα παρακάτω:

Αίτηση ανανέωσης (πατήστε εδώ)

- Υπεύθυνη Δήλωση 1 (πατήστε εδώ)

- Υπεύθυνη Δήλωση 2 (πατήστε εδώ)

 - Αντίγραφο πτυχίου πανεπιστημίου της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο από το Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (ΔΟΑΤΑΠ) ή Απόφαση του Συμβουλίου Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ) ή του Συμβουλίου Αναγνώρισης Επαγγελματικής Ισοτιμίας Τίτλων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΑΕΙΤΤΕ).

- Για τη διδασκαλία Ξένων Γλωσσών, στις περιπτώσεις που τα προσόντα του αναγγέλλοντος δεν συμπίπτουν με αυτά των διοριζόμενων στην δημόσια εκπαίδευση, απαιτείται υποβολή επάρκειας προσόντων διδασκαλίας ξένης γλώσσας.

- Γνωμάτευση παθολόγου ή γενικού γιατρού και γνωμάτευση ψυχιάτρου, είτε του δημοσίου είτε ιδιωτών, στις οποίες θα βεβαιώνεται η υγεία του ενδιαφερόμενου για να διδάξει σε φροντιστήρια, κέντρα ξένων γλωσσών και κατ’ οίκον (ν. 4210/21.11.2013 άρθρο 7).

- Φωτοτυπία Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή ισχύοντος διαβατηρίου.

- Αντίγραφο της ήδη εκδοθείσας άδειας διδασκαλίας

Η Αίτηση Ανανέωσης υποβάλλεται πλήρως συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά αποκλειστικά σε έντυπη μορφή, σε κλειστό φάκελο, ταχυδρομικώς ή και αυτοπροσώπως, στο Πρωτόκολλο, στη Διεύθυνση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
Τμήμα Εκπαιδευτικού Πλαισίου
Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως 41
14234 Νέα Ιωνία

αναγράφοντας στο εξωτερικό μέρος του φακέλου «Ανανέωση άδειας διδασκαλίας σε ιδιωτικά φροντιστήρια και κέντρα ξένων γλωσσών και κατ’ οίκον»

Διευκρινίσεις σχετικά με την Ανανέωση Άδειας Διδασκαλίας σε Φροντιστήρια, Κέντρα Ξένων Γλωσσών και της κατ’ οίκον άδειας διδασκαλίας