Skip to main content

Έργο Βελτίωσης 2


Προσδιορισμός των κύριων δεικτών μέτρησης της επίδοσης του οργανισμού (KPIs – Key Performance Indicators) στον τομέα των αποδεκτών των υπηρεσιών του (πελάτες) στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εξωστρέφειας του Οργανισμού

Το έργο περιλαμβάνει:

Α) τον ακριβή προσδιορισμό των πελατών ανά παρεχόμενη υπηρεσία
Β) τον προσδιορισμό των δεικτών μέτρησης της αντίληψης των πελατών για τον οργανισμό καθώς και της απόδοσης του οργανισμού σε θέματα πελατών
Γ) τον καθορισμό του μηχανισμού μέτρησης και αξιολόγησης των μετρήσεων στους επιλεχθέντες δείκτες (εργαλεία μέτρησης, χρόνος, υπεύθυνοι ανά δείκτη)
Δ) τη μέτρηση όπου αυτό είναι εφικτό (π.χ. μέσω έρευνας) για τη δημιουργία της τιμής βάσης ανά δείκτη
Ε) την επικοινωνία των δεικτών και του μηχανισμού σε όλο το προσωπικό

Τα Ερωτηματολόγια είναι τα ακόλουθα:

Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Φορέων (Φορείς ΔΒΜ, Φορείς ΣΥΕΠ κ.α.): Α. Γενικά Ερωτήματα Β. Ειδικά Ερωτήματα (Φορείς ΔΒΜ)

Β. Ειδικά Ερωτήματα (Φορείς ΣΥΕΠ)

Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης από την Πιστοποίηση

Αξιολόγηση Έρευνας Ικανοποίησης



Κοινοποίηση σε